Tema: Re: Skrydziai LT - DE (tiesiogiai) ?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-06-09 22:52:13
afigenai prasti antiek kad yvisurkitur dar blogeu, kaiptik y pas fokiecius
daugeusei dabar skraido ;)

"ALORA"  wrote in message news:isr7if$het$1@trimpas.omnitel.net...

a, sorry, aš čia apie tuos iškrypusius poreikius :)
tada alm visus variantus ir paminėjo, reikalai prasti su tiesioginiais į
vokietiją

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
> Jo, bet cia jau su persedimais gaunasi
>
> "ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message

>>> skyways.se iš Vilniaus į Berlyną
>>> ryanair.com iš Kauno į (Frankfurt-)Hahn, iš Vilniaus į Brėmeną