Tema: Re: Kaip pigiau i Londona nukakt?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-05-24 16:16:31
Jeigu žmogui visiškai nesvarbu kurią iš 90 vasaros dienų skrist, tada gali netyčia pasitaikyt ir pigiai. Į kurį nors reisą parduoda mažiau bilietų, tą ir atpigina.
bet kainos Ryanaire keičiasi labai greit ir dažnai.

"=G=" <gg@gg.gg> wrote in message news:irg9ft$s5u$1@trimpas.omnitel.net...
Kad vasarą bus biški brangiau nei įprastai, tai sutinku, bet kad pigiausi bilietai prieš 2-4 mėnesius, tai visiškai nepasitvirtino iš mano patirties. Kad nevaidinti, jog neturi ką veikti be sėdėjimo avialinijų svetainėse ir ieškoti geriausių kainų, yra sukurta baisiai patogi programa Azuon (www.azuon.com). Praskenavus visą vasarą, kol kas geriausius pasiūlymus meta tokius:

   Ryanair    Vilnius (VNO)    London (Stansted) (STN)  Thu, 2 Jun 21:50 Thu, 2 Jun 22:30 2h 40 48.37 EUR
   Ryanair    London (Stansted) (STN)    Vilnius (VNO)  Tue, 7 Jun 16:50 Tue, 7 Jun 21:25 2h 35 38.22 EUR

jeigu tinka su persėdimu:

   Ryanair    Kaunas (KUN)    Stockholm (Skavsta) (NYO)  Thu, 9 Jun 07:50 Thu, 9 Jun 08:15 14h 05 6.95 EUR
   Ryanair    Stockholm (Skavsta) (NYO)    London (Gatwick) (LGW)  Thu, 9 Jun 18:30 Thu, 9 Jun 19:55  16.15 EUR
   Ryanair    London (Gatwick) (LGW)    Kaunas (KUN)  Wed, 15 Jun 14:50 Wed, 15 Jun 19:25 2h 35 54.99 EUR