Tema: Re: Naujas sezonas, senos problemos.. Šunys ir Dviračiai?
Autorius: Bronco
Data: 2011-05-16 01:12:31
On 2011-05-15 21:17, meska wrote:
> Taigi, šį savaitgalį važinėjantis žvyrkeliais Utenos rajone ne kartą
> teko užsiraut ant paleistų dvarniaškų. Kaip ginatės, ką naudojat?

Nieko tu čia nepanaudosi, bent jau prieš šunis, nespėsi nieko
išsitraukt, nes puolimas įvyksta netikėtai. Be to, nelabai jie kalti,
jog dviratininką mato tik kartą į metus ir kažkas jiems leidžia
palaidiems lakstyt. Čia šunų šeimininkų problema, todėl norint
rezultato, reikia juos ir spaust. Bet realiame gyvenime paprastai nėra
laiko šeimininkų paieškoms, nei entuziazmo tam. Porą kartų Lietuvoje ir
man buvo tokie nuo lenciūgo nutrūkę papuolę, tai kartą teko tiesiog
pakelt kojas, kad nespėtų įsikabint dantimis, o paskui apsisukau ir dar
kelis šimtus metrų jį vijausi, be abejo, tik auklėjimo sumetimais :)
Nepavijau, bet gal kitą sykį prisimins, jog baisokas daiktas tas
DVIRATIS :) O vieną kartą toks šunėkas lėkė skalydamas tiesiog iš
priekio, mano greitis buvo nemažas, tai tiesiog pats sublioviau GARSIAI
IR BAISIAI ir ėmiau važiuodamas dviračiu link jo šokčioti, tai efektas
lyg karštu vandeniu nuplikius tą šunį, net spėjo suinkšti iš baimės ir
nešė kumpius nesižvalgydamas :) Daugiau aš jo toje vietoje puldinėjančio
ant dviratininkų nebemačiau.

T.y. mano pasiūlymas visus sutiktus palaidus šunis kiek paauklėti
gąsdinant, nes ne tiek jų daug ir yra, jog tai taptų globalia problema.
O išmoksta pamokas tie šunėkai labai greit ;)