Tema: Re: Rome fiumicino info
Autorius: Cliff
Data: 2011-04-27 14:48:11
neapoli buvau, vazinejau po miesta labai patiko, sviesofortu parodymai
neegzistuoja.
vazinejau siek tiek ir apie roma, tai labai patiko mazi miestukai..siemet
bandysiu prie juros lekt.

"mindau"  parašė naujienų news:ip6m41$rh4$1@trimpas.omnitel.net...

apie apylinkes nieko nezinau.. mes vietoj ju Neapoli pasirinkom.. apylinkes
ir jura kita karta paziuresim :)