Tema: Re: Nakvynes ir maisto kainos Prancuzijoje, Normandijos regione
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-19 22:30:15
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:iokcoq$hhf$1@trimpas.omnitel.net...

> Pernai, uzpernai ir dar 10 metu kasmet, neskaitant gyvenimo uzsienyje.
    Tai gal ponas dar nespejo pamatyti kainu Lietuvoje?? (pries kokius 7
metus man irgi atrode, kad vakaru europoje brangu. Paskutinius kelius metus
as ten stengiuosi apsipirkti ...)
> Nori issamiai isdiskutuot vakaru pasaulio kainas?
    Ponui yra noras? Tai gal parasysi, kas ten supermarkete kainuoja tiek
pat eurais, kas cia litais? (su salyga, kad tai bus ta pati kokybe) ??   As
teigiu, kad pvz austrijoje kilogramas normaliu kavos pupeliu kainuoja
8-10Eu, tuo tarpu tuo pat metu maximoje jakobs akcijines (kokybe prastene ar
panasi, bet tikrai ne geresne) kainavo 36lt, o be akcijos - 49. Normalus
kumpis italijoje 15-20 eu, pas mus - 50-100lt. Alaus kainu skirtumo kazkodel
irgi nepastebejau.  Sampano ten gali nupirkti uz maziau negu 30 Eu, pas mus
160lt. Toliau vardinti?
Audrius K.
P.S. O ir pavalgyti ten galima kabake miesto center kazkur uz 20eu (kepsnys
plius alaus bokalas), pas mus kai kuriose vietose taip pat paliksi apie
50lt...