Tema: Re: Kreditines korteles-kuria imt?
Autorius: S54
Data: 2011-04-04 12:03:03
atkreipk demesi kad Parekso Amex dabar draudzia kitoj draudimo kompanijoj,
ir draudimas galioja tik korteles savininkui ir sutuoktiniui.
Anksciau draude savininka ir dar tris pakeleivius.
Ir kitos salygos suprastejo, nzn ar bus verta testi golda.

"Stork"  wrote in message news:inbvun$ad4$1@trimpas.omnitel.net...

Bus naudojama tik keliones, atostogu tikslais.
Seniau, kai sau emiau buvo nemokamas isdavimas ir pirmi metai nemokamai.
Dabar viskas po 50lt :-/