Tema: Re: Indija, pora klausimeliu
Autorius: juodvarnis
Data: 2011-02-07 12:17:53
na mes panasiai i kalnus maroke keliavom, tik vienas asilas aplinkeliu nese
daiktus o mes pesciomis kopeme. nusiskutus pagyventi vienuolyne pasiulymas
viliojantis, tik deja liksiu vienas nes kitiems kompanjonams - darbai :)
kad vaziuosim visuomeniniu transportu tai faktas, klausimas kaip paprasciau,
kaip su bilietais traukinio/lektuvo? ar galima ir delyje diena pries
uzsisakyti bilietus ar reikia is anksto?