Tema: Re: Vel Ryanair
Autorius: padugne
Data: 2010-11-17 21:27:24
On Wed, 17 Nov 2010 11:19:19 +0200, alm wrote:

> debilai siaip, o ne saunuoliai
>
> butu islipe, sede i autobusa po kokios valandos ir keliom valandom
> anksciau buve vietoj
>
> i nakciai uzdaroma oro uosta vis tiek niekas ju negalejo skraidinti

As tai sakyciau kad saunuoliai. Nes jei rajanas pajus kad "galima" tai
tokiu "nespejimu" pasitaikys vis dazniau ir dazniau. Todel tokio tipo
"bad publicity" yra teisingas atpildas uz prasta servisa.

Pvz mano atveju jie apskritai net nepasivargino sutikt aerouoste ir
parodyt autobusa. Teko patiems pusvalandi stovet lauke purskiant lietui
ir klausinet visu atvaziuojanciu autobusu ar jie cia pas rajana atvaziavo
ar ne. Gaila kolegos keleiviai buvo tvarkingi olandai ir vokieciai, o ne
prancuzai.

--
kthxbai.