Tema: Re: Q: Slides
Autorius: Bangis
Data: 2010-11-07 22:51:03
Tai as tavo atveju orientuociausi i Slovakija - Jasna. Galiu duot
motereles adresa, kur apsigyvent pigiai ir kulturingai.
oravcova@bodice.sk
From:
Kvetoslava Oravcova
http://www.cometoslovakia.eu/privat-oravcova-demanova

Moterele labai maloni, pusrytukus nesdavo vos ne i lova :). Siaip ji
megsta kulturingas kompanijas. Dar per ja ir nuolaidas ski pasams gavom.
Pradedanciajam Jasna yra labai netgi neblogai. Pats ten pradejau, savo
vyresniji ten mokinau.
Pirmais metais po eur ivedimo buvo uzsilauze kainas, bet pernai jau
gryzo i sveika prota.