Tema: Re: Kelione i Bulgarija. 5 dalis. PABAIGA
Autorius: G.K.
Data: 2010-10-22 12:56:02
Noriu atkreipti demesi jog keliaudamas as laikausi tam tikru nuostatu:
Megstu keliauti vairuodamas automobili ir kaip taisykle kelioneje turiu tam tikra galutini tiksla
(sakykim Bulgarijos kurortas) i kuri reikia nuvaziuoti. Del laiko stokos ir del begales visokiu
kitokiu subjektyviu priezasciu nelankau visu pakeliui pasitaikanciu lankytinu objektu, o pasirenku
ka lankysiu. Tokiu budu pakeliui tenka praleisti nepamacius gausybe lankytinu, bet tuo metu man
neidomiu objektu.
Pabreziu jog tai kaip as keliauju yra mano ir mano seimos privatus reikalas. Visi kiti (tame tarpe
ir tu) gali pasirinkti jiems priimtiniausia buda. Nesiruosiu nieko mokyti kaip jiems tai geriau
daryti.
Taip pat nenoriu jog ir mane kas nors mokytu.

"Ekovila"  wrote