Tema: Re: Ryanair info
Autorius: liutukas
Data: 2010-09-29 15:45:29
Na kaikurios akcijos buna tik kelias dienas arba iki penktadienio vakaro,
cia dienines akcijos kazkokios. Savaitgali, pirmadieni beveik visi skrydziai
buvo su nuolaidom po 10-25%, vakar jau nebuvo, tai pasitvirtina pirm-antr
naktis. Vadinasi betkokiu atveju visa infa dedama nakti, vadinasi kokia
6-7val ryto jau buna sviezios akcijos. Dienos metu greiciausiai niekas
nekeiciama, nebent nelieka akcijiniu bilietu.

Klausimas cia buvo tiek paieskos interesais, tiek nedidialiam darbeliui,
baigineju pasirasyti programele ryanair skrydziu bei kainu scanavimui del
skrydziu su persedimu bei geriausios kainos paieskai. :)