Tema: Re: jamaika & kuba
Autorius: Killah
Data: 2010-07-02 13:39:46
Labas,
buvau kuboj,bet per  kelioniu agentura. Kiek teko buti trinidade ir havanoj,
maciau uzrasus,kad nuomoja kambarius. Manau bus lengviau jei ieskosi info
uzsienio forumuose. Taip pat gali bandyt per kelioniu gidu knygas info
parinkt.
Masinu nuoma parai viesbucio teritorijoj maciau kainavo 80 cuc, benzas pas
juos nepigus. Su autobusais irgi situacija ten neaiski, nes visi vietiniai
tranzuoja :))