Tema: Re: Trekingas Vokietijojos pietuose
Autorius: evka
Data: 2010-03-31 14:23:51
Na, as zinau, kaip buna Alpese, todel samoningai Balandi ten ir neisiu, ir
Birzeli gal dar neiciau :) Nereikia man namuku.
Ziurint auksciau papostinta linka i knyga (aciu meskai!): "The walking
season starts in the valleys in April". Butent toks ir yra tikslas,
pasivaikscioti, tarkim ne auksciau 1km ir ten kur "Sezonas prasideda
Balandi". Yra ten ezeru, misku ir pan. Bandysiu skaityti toliau...

ev