Tema: Re: Chicago ir apylinkes
Autorius: Lcd
Data: 2010-03-30 20:34:06
Pacioje Cikagoje labai rekomenduoju jau pamineta Lincoln park zoo. Jis
nemokamas, o zveriu "asortimentas" labai ispudingas. Vien gorilu desimt.

Dar yra Shedd aquarium. Jame bent kelis kartus per menesi buna nemokamos
dienos (siaip bilietas 21 usd zmogui). Reginys kardinaliai idomesnis nei
Klaipedos analogas;)

Chikagoje nusipirkite nuolatini. Labai pigus 5.50 jei neklystu vienai
dienai. Atsipirks labai greitai.

Gamta aplink Cikaga svelniai tariant nykoka.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080110153046AAqdmzI ;)

Rekomenduociau skristi i Las Vega ir ten nuomotis automobili. Ispudziai
bus kardinaliai geresni.