Tema: Re: Lecco-Bellagio-Lugano-Locarno, ar nesunku vairuoti?
Autorius: RaR
Data: 2010-03-29 13:45:07
Nu jo, aplink Lugano ten nemazai greitkeliu, gal ir reikia uzlipti. Tiesa sakant as turejau ta vinjete, todel nelabai kreipiau demesio, o Sveicarijoje gyvenantys draugai sake kad ji tik greitkeliais, pats nesidomejau. Bet ir ant lipduko, atrodo, greitkelis buvo pavaizduotas. Bet kuriuo atveju ten neturetu buti ilga greitkelio atkarpa, apmaudu butu vien del jos vinjete pirkti.