Tema: Re: Kaip apsisaugojas nuo sunu vaziuojant dviraciu
Autorius: Sail
Data: 2010-03-29 11:01:46
O cia istisas mokslas. Tarp kitko, per paskutinius 10 metu sunu agresyvumas
sumazejes gerokai, anksciau daug dazniau bandydavo isisegti i koja.

Sunys buna keliu rusiu - su smegenim ir be smegenu. Su smegenim kaip
taisykle tai dideli sunys (vilksunis ir pan), jie paprastai nepuola. Jei
puls - tada vsio, aciu dievui man dar nepasitaike tokio.

Tie be smegenu (veisle - kiemo lenciuginis, ir puola tik naminiai, laukiniai
niekada) - tie buna irgi dvieju rusiu, patyre ir ne. Patyres tik aploja, bet
islaiko saugu sau atstuma. Su jais pavojaus ner, tik reikia stebet, kad
neuzsimirstu belodamas.

Nepatyre tai smagiausias elementas. Jie bando net isisegti i dviratininko
koja, ir pribega per arti. Va tada vaziuodamas saldziai ispiri jam i dantis!
Pavykus nuotaika buna gera visa diena. Tiesa, ne visada pavyksta gerai
pataikyt, bet suneliui buna nustebimo.

Dabar itariu gyvuliu myletojai mane kailialupiu isvadins.