Tema: Re: Bulgarija
Autorius: idemiai
Data: 2010-03-29 07:54:46
Aš irgi buvau praeitą vasarą. Kertatnt Lenkijos Ukrainos sieną reikia spėti
prašokti iki 7,30. Poto bus iki 10val pamainu keitimasis. Ukraina pigu bet
keliai blogi. Dujos prastos. Kainuoja pigiau bet ryja daugiau. Rumunija
Ledas. Geriau negu Lietuva. Bulgarija viskas gerai. Važiuok kaip nori
policija nestabdo mašinų su užsienietiškais numeriais. Žodžiu jai kas domins
klausk.