Tema: Re: Palapines issirinkimas
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-03-25 15:17:19
O ash va galvoju - kiek laiko truks pastatyti dvieju kambariu su tamburu
palapine ?
Puiku jei tai vyks viena karta atvykus i kempinga ir po poros savaiciu bus
vel ishardoma, pokuojamasi ir vaziuojama namo.

Bet jei po keliu dienu bus bandoma pervaziuoti ish vieno kempo i kita ?
Kiek zmoniu statys ta palapine ? Tetis su mama ?

Ikimokykliniai vaikai palapines statyti nepades - maksimum gales ka nors
paduoti...

Sauliusv