Tema: Re: Kelionine dujine virykle
Autorius: G.K.
Data: 2010-03-25 09:01:10
Tiesa sakant man atrodo senukai klysta nurodydami baliono tipa, nes tokio
tipo viryklem paprastai naudojami balionai CP250.
Tai yra tokio tipo kaip aerozolniai dazai balioneliai. Jie yra nedideles
talpos ir gana brangus. Naudoti kitokio tipo balionus gali buti
problematiska, nes skiriasi slegiai, zikleriai ir t.t.

Gamintojas nurodo kokius balionus naudoti:
http://www.campingaz.com/p-23280-camp-bistro.aspx

"Mindaugas"  wrote