Tema: Re: Lietuva -> Italija su masina
Autorius: Agro
Data: 2010-03-23 14:17:05
Is principo labai daug tiesos ka Linas raso. Mes eile metu vazinejam prie
Gardos ezero ir kitur Italijoje ir niekur nebuvo problemu surasti vieta
kempinge per ta high-season. Jei vienam kempinge nera vietu, rasi salia
esanciam kitame. gerai tureti navigacija, kri parodo artimiausius kempingus
arba zemelapi su suzymetais kempingais arba is anksto susirasti Internete
kempingu adresus.
Agro
"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> parašė naujienų
pranešime:hoa84k$nk9$1@trimpas.omnitel.net...