Tema: Re: Kazka praleidau...
Autorius: Viktorija
Data: 2010-03-18 21:56:36
skaiciau ryanair zurnale skrendant, kad jie bandys nauja politika, kuri
vadinasi "unlimited bagagge". buvo parasyta kad per 2010 metus megins
nauja sistema - keleiviai gales temptis kokio nori dydzio ir svorio
bagaza, bet nebus jokio bag drop'o - pats tempiesi savo lagamina iki
lektuvo ir palieki prie trapo, o ten darbuotojas visus sutemptus
lagaminus sumes i lektuva. o atskridus zmogus juos iskraus is lektuvo
tiesiai prie trapo ant zemes, ir ten issiknisi savaji lagamina ir
tempkis :)
man atrodo dabar kazkaip panasiai daro su vaikiskais vezimeliais, nes
maciau, kad prie trapo vezimeliai sulankstyti kruvoj guli. tai jei taip
padarys su lagaminais, raso, kad sutaupys lesas darbuotojams kurie
registruoja bagaza ir krovikams, kurie vazineja ten su tuo traukinuku ir
vezioja lagaminus is registracijos iki lektuvo ir paskui is lektuvo i ta
besisukanti belt'a kuriame paskui savo lagamina pasiimi. tai sutaupius
tokiu budu butu pigesni bilietai ir aisku nereiktu moketi uz
"priduodama" bagaza.
nezinia ar jiems pavyks ir kaip tai veiks, bet toki plana jie jau turi
:) tai gal su laiku jau ne tik su skysciais aprims :)