Tema: Re: Stambulas
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2010-03-09 21:57:37
Keli niuansai: turek omenyje kad garsiai pustis nosi ten yra nekultura
didele. Toli reik eit sleptis arba tykiai sluostytis. Suprantu kad vasara
kazin ar tai didziausa beda, na bet.

Nemazai kas is atsiminimu mini prie Bosforo gaudoma zuvi ir cia pat kepama,
bet man didesnio ispudzio nepaliko. Uztat labai patiko Salep - gerimas
panasus i piena, kur daromas is viso ko iskaitant orchideju saknis. Ne
kiekvienoje kavineje, bet siaip nera sunku gauti. Dar idomus dalykas cacik -
toks kaip garnyras daugiau is jogurto, agurko, cesnako ir druskos. Ir siaip
isbandyti virtuves klausimu yra ka, tik aviena geriau megti :)

Kas link turizmo: labai siulau pramoga - sesti i autobusa ir vaziuoti i
kazkur toli bei po to atgal. Nes jei tik po sultanahmeda trintis tai liksi
nemates stambulo. Dar kiek idomesne kryptis yra keltis i azijietiskaja dali
ir ten gilyn listi i miesta - demesio tiketinai sulauksit nemazai, bet visai
idomu paziuret ne turistines gatveles o tikra gyvenima.

Taip pat nereiktu ant turistinio didziojo turgaus pasimauti - yra ir
didesniu, ir pigesniu ten, na, tik maziau turistiniu. Bet kaip rasti be
vietinio pagalbos nezinau.

Siaip stambulas labiau vakarietiskas nei vilnius ir sansu uzsokti ant kokio
religinio mazokai. I cisternas uzsuk, jos ten prie didziuju mececiu, tik
rasti reik - nelabai matosi iejimas kazkaip :)