Tema: Re: Q: Gal kas vaziavot traukiniu i ukraina ?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-03-14 15:38:29
Vaziavau kelis kartus  per Minska. Reikia taikyt kad butu baltarusu
traukinys - batiuska tvarka padares, ukrainieciu palyginus tai kiaulide :)
Siaip del sarmo pirmyn vaziuociau traukiniu, atgal skrisciau - po keliu
savaiciu bastymosi labai gerai greitai namuose atsirasti.

Vienas is variantu dar gryzimo - lektuvu ( vietiniu avialiniju ar low costu
Wizzair jei dar skraido) is Krymo i Lvova, o is ten autobusu i Vilniu/Kauna.

As ten aktyvesniam laisvalaikiui beldziuos, photos is 2008 metu cia
http://www.facebook.com/album.php?aid=52088&id=565432890&l=6e25f85e7e ir cia
http://www.facebook.com/album.php?aid=52101&id=565432890&l=2ddc0fdf25 .

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionems