Tema: Re: Route 66
Autorius: Lcd
Data: 2010-03-03 16:50:12
As tai tikrai nevaziuociau tuo route.
Minusai:
1.Nepamatysi daugybes grozybiu ir idomybiu, o vietoje to nemazai laiko
zulinsi akis i gan nyku landsafta.
2. Masinos nuomai bus taikomas vienos puses mokestis (500-700 usd).

Naudotos masinos labai nepatariu imti. Remontas brangus gana, o masina
uz tokia kaina bus svelniai tariant problemine. Nuomodamas gausi gera
nauja masina ir garantuota technine pagalba kelyje. Idomu ka veiksi kai
kokioje nors dykumoje pages masinele uz 2000 USD?;)

Mano patarimas: Skristi i San Francisco arba LAS vega ir daryti dideli
menesio trukmes rata su masina (tai yra grizti i ta pacia vieta).
Apimti yellowstone, Yosemite, visus kanjonus, Tahoe ezera, 1 kelia tarp
SF ir LA. Galima dar San Diega, New Mexico valstija paimti ir t.t..
GARANTUOTAI bus daug daugiau ir geresniu ispudziu. Siame marsrute bus
galima pravaziuoti ir kai kuriomis Route 66 atkarpomis.