Tema: Re: Kas galetu paprotint del kalnu slidziu?
Autorius: RS
Data: 2010-02-26 09:44:54
Mariau - tai jau sau issirinkai slides , o dabar padedi kitiems ? :)

Is visu atsakymu I tavo pirmini klausima be abejo tiksliausias yra Karolio
K. - svarbu kokie tavo igudziai ir kur daugiausia nori slidinet (ar kur
nenori slidinet). Ar nori greicio, ar nori mazo radiuso poskiu labiau
?Kiekvienam pagrindui yra specializuotos slides (race, offpiste, freestyle
etc.).

Jei nori tureti labiau universalias, tai irgi reikia atsakyti I klausima,
kokio universalumo nori ? Pvz. kombinuoti Race ir freestyle tikrai labai
sudetinga :) Uztat Piste/Offpiste, Offpiste/freestyle kombinacijos imanomos.
Jau pasirinkus kombinacija (pvz. Piste/offpiste, arba kitaip tariant
All-around) reikia atsakyti I klausima kuri dalis yra svarbesne (pvz.
60%piste/40% offpiste ir panasiai).

Atsakius I tokius klausimus tikra susiaureja paieska.

Del pacio pirkimo - as pastaruoju metu pirkau keleta slidziu ebay. Tiek
nauju, tiek naudotu galima gauti uz priimtina kaina. Mano nuomone pirkti
nauju, siu metu slidziu uz ~500eur vargu ar apsimoka pirkti, nebent sieki
maksimalaus rezultato (pvz. kaip Karolis). As pats pirkau uz ~300 eur
naujas, bet praeito sezono, bei uz ~150-200 eur pora sezonu naudotas.
Daugelis normalesniu pardaveju reitinguoja naudotu slidiu bukle gana
saziningai, prideda nuotraukas ir daznai kaina atitinka kokybe. Aisku
naudotos slides dazniausiai vis tik bus is nuomos punktu.