Tema: Re: Pigiausias skrydis iki Malaga
Autorius: -RaMaS-
Data: 2010-02-23 09:32:34
Zinau, kad pirkau 4 nejungiamuosius skrydzius (ar kaip ten jie vadinasi). Puikiai zinau, kad viskas ant asmenines rizikos, jei pirmi skrydziai uzsdelay'ins.
Rezerviniu pinigu uzteks. Gi ne uz paskutinius isvarau.. :) Plius ne viena desimti kartu teko lipti i lektuva, tai bent minimalu supratimas kas ir kaip, turiu..