Tema: Re: Mus gali sekti
Autorius: Killah
Data: 2010-02-19 10:46:09
Kazkaip Povilai viska lb siurealiom spalvom piesi. Kokiem mes
saziningi,mokekim valstybei mokescius,uz viska ir visur. Taip as sutinku
moketi mokescius, bet tik ne tokioje valstybeje, kurioje is taves atviroj
formoje tyciojasi,ir vagia kas netingi (seimas,vyriausybe).
Kas liecia atlantica ,tai yra normali imone, kuri dirba savo darba, ir gerai
atlieka paslauga uz kuria sumoki.
Deja ne visi pardavejai siuncia i europa, del sutarciu su prekiu tiekejais.
O jei ir siuncia ,tai siuntimo  kainos yra neadekvacios pirkinio kainai.
Tarkim fedexas uz 2 snieglenciu siuntini i LT paskaiciavo 700$.
Aisku dbr bus pamoka, kad i groups'a nemest jokios info ,kas liecia
siuntimus, nes pasirodo tokie ponaiciai kaip Darius, "rupinasi" musu visu
gerove.