Tema: Re: Šilti moteriški batai
Autorius: BigM
Data: 2010-02-18 16:25:51
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:hljhs1$hbe$1@trimpas.omnitel.net...
> Isivaizduoju kaip atrodys batai is verstos odytes, kai iseisi su jais
> posiandienini nevalyta miesteli pasivaikscioti :(

a tai tik nuo tų batų ir prasidėjo kalba, bet nėjo kalba apie būtent jų
pirkimą. Jos kojos jautrios šalčiui, tai ir įdomu pasidarė, ką iš tokio
prieinamo už nekosminius pinigus galima būtų pajamti.

> Neaisku kas kaip supranta silti batai ir ka reiskia "sen bei ten", kai
> toliau rasoma, kad ir I gamta su jais noretusi nuvaziuoti.

tai gyvenam priemiestyje, miestelis tokis nedidelis, tai kad ir į parduotuvę
su jais gali nupėdinti, bet daugiausia tai būtų visgi skirti išvykoms į
gamtą.

> P.S.Dabar gi jau baiginejasi ziema, tai labai verta pagalvoti apie
> pirkinius ateinantiems metams. Ir tai reiektu daryti ne pas mus , o
> uzusieniuose, kuriuose yra ziema.Tikrai galima uzsirauti ant rimtu
> nuolaidu, o jei pirkti is USA, tai ten ir be nuolaidu galima drasiai imti
> ir saziningai cia sumoketi importo mokescisu ir vis vien gausis pigiau,
> nei kad pirktum pas mus per didziausia ispardavima.

Nėra taip kritiška, kad užusieniuose ieškot, o ir neaišku ko ieškot, nes man
tokios problemos nebuvo, nors... tiesą pasakius norisi su aukštesniu aulu
batų, kad sniegas ne taip lįstų kai brendi per sniegą (dabar turi eiti kaip
garnys kojas aukštai keldamas :) )