Tema: Re: Gelis/purškalas nuo akinių rasojimo
Autorius: vytjon
Data: 2010-02-16 23:37:52
meska wrote:
> Gal kas galit rekomenduot kokį gelį/purškalą nuo akinių rasojimo?
> Kadangi nešioju akinius, tai užsidėjus slidinėjimo akinius, paprasti
> pradeda ganėtinai smarkiai rasot . Internete kiek skaičiau labiau
> rekomenduoja gelį, bet gal kas patars iš patirties.

   Teko naudoti Uvex Anti-fog-spray - gan veiksmingas, tačiau be kaukės
vėdinimo nieko gero tikėtis neverta (man teko išlupti dalį ventiliacines
angas dengiančio porolono). Jeigu drėgmės nedaug - lęšiai nerasos,
drėgmė pasiskirstys plona skaidria plėvele; jei bus per drėgna -
formuosis dideli varvantys lašai.