Tema: Re: Dar Zakopane bet vasara
Autorius: Dautarte
Data: 2010-02-10 12:14:46
Aprasytus reikalavimus (mazi vaikai, be irangos, fiziskai nepasiruose ir
t.t., grazus vaizdai, idomios vietos ir t.t.) idealiai tinka mano mylimiausi
Pieninai :) Kiekvienais metais praleidziame ten min. 2 savaites :)
Iki Zakopane apie 40 km, taigi visada galima nuvaziuoti. Be to galima
nuvaziuoti ir i slovakiskus Tatrus pvz. i Lomnica ( pagal auksti 2 kalnas
visuose Tatruose), i urva Bielanska, i aqua parka Poprade, i pilis
Niedzicoje ir Czorsztyne (PL) bei Stara Lubovna (SK), prie Strybskie pleso
ir t.t., ir t.t.
Zodziu Szczawnica yra geras ir patogus punktas, kaip vaiksciuoti aplinkui,
taip vazineti dviraciais, arba vaziuoti su masina.

Stai cia aprasymas:
http://vilniankatravel.multiply.com/journal/item/1
O cia nuotraukos:
http://vilniankatravel.multiply.com/photos - zemiau ir kitame psl. yra daug
albumu ir is Pieninu ir is aplinkiniu Slovakijos vietu, yra albumas ir is
Velickos.

Jei bus idomu, galiu atsakyti i klausymus. Nakvynes geriausia rezervuoti
dabar arba kuo greiciau.