Tema: Re: Rusija : "propiska " Peterburge, ir automobilio nuoma.... ???
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-08 22:27:52
> Senokai bebuvau rusijoje, gal daug kas nuo to laiko (gudziu 90-tu
> pasikeite ).
Pasikeite :) visa menesi rugpjuti po Rusija maliausi, niekas nepaklause
jokios propiskos. Tiesa Piteryje nebuvau, propiska pasidariau Maskvoj
(jei domina, galiu duot tikslu adresa ir tlf) ir maliausi su ja per
Krasnodara, Respublika Adygeja, Saratova, Sochi. Nei vienas mentas
nepriejo niekur. Viskas ten dabar tvarkoj. Per siena su turistinem vizom
  praleido be problemu, net lagamino neliepe atidaryti (siena kirtom per
Latvija).
Masinos Piteryje irgi nesinuomociau, ten bet kokiam mieste zymiai maziau
problemu sokineti su metro ar auto/trolei/mikro busais, negu su savo
masina, kurios nera nei kur priparkuot, nei kaip pravaziuot. tokiu
kamsciu kaip Maskvoj nemaciau net Niu Jorke, manau Pyteryje jie gal ir
mazesni nei Maskvoj, bet musu lietuviskais standartais - gigantiski.

> Na ir jusu ispudziai, pastebejimai, patarimai.
Visur galioja sistema "pakysa". uz menkiausia sokolada (mano atveju uz
lietuviska karunos "karaliska"), dokumentai padaromi zymiai greiciau nei
paprastai ar atsiranda bilietai kasoje, kurioje "bilietu nera".
Patarimas - nepradeti kalbu apie ES, Nato ir visus situos gerius
Lietuvai, nes rusai iki dabar isitikine, kad "sukisom i jus tiek pinigu,
ir nieko". apie sovietine okupacija, kompensacijas ir pan is vis tylet,
nes galima susimusti konkreciai.
Pastebejimas - asmenybes kultas vis dar ten. Kiekviena save gerbianti
firma ar kita istaiga turi pasikabinus P. ir M. portretus, parduodami ju
magnetukai, puodeliai ir visi kiti menkniekiai su ju atvaizdais visais
rakursais. Buvau siek tiek  nustebinta, galvojau po Lenino tokie dalykai
jau baigesi :) bet ne :)