Tema: Re: Ryanair bilietu pirkimo sistema
Autorius: Karolis K.
Data: 2010-02-03 14:11:06
šiaip su skėčiais įdomi situacija, kai kuriuose oro uostuose leidžia prasinešti, kai kuriuose net kalbos apie tai nėra. Lygtais Dubline mačiau užrašą, kad prašome išimti skėčius iš rankinio bagažo, kad juos atskirai peršviestų (alia kaip laptopus).

Šiaip man pačiam įdomiai buvo nutikę, skridau į Trieste (Italiją) iš Bristolio (UK), rankiniam bagaže buvo palapinė - neprisikabino. Skrendant atgal iš Italijos į UK su ta pačia palapine - sumanė konfiskuoti kuoliukus, mat nudurti galiu su jais. Tiesa, dar prisikabino prie švedų armijos katiliuko, alia ten kiek supratau šiaip iš smalsumo :D