Tema: Re: Reikia snieglenèiø instruktoriaus
Autorius: Pankis
Data: 2010-01-26 14:25:10
Visko buna. Bet kai mokinausi slidineti su instruktoriumi, man jis ikale
i galva, kad stebeciau visus zemiau esancius.
Neciuoziu snieglente, tai technikos nezinau. Bet nukirtes
snieglentininkas ciuoze nugara i slaita, t.y. jis tikrai nemate dalies
slaito. Kazkaip atrodo, kad taip ciuozia tik savamoksliai. Bet aisku
galiu klysti. Tiesiog pikta del draugu.