Tema: Re: sugrizus is Austrijos
Autorius: donald
Data: 2010-01-25 11:10:48
Baseinuose nebuvom, tai nieko nepakomentuosiu. Naktinis gyvenimas irgi
nelabai aktualus buvo - vaziavom su vaikais, be to man atslidinejus visa
diena nelabai ir jegu lieka.
Ten pas juos pora dienu ant kalno kazkokie show vyksta " rock me Austria" ar
panasiai (as nebuvau). Ketvirtadieniais prie Ladis'o pilies vyksta pilies
show, bet nieko ypatinga.
Mes viena vakara pavaziavom iki Sveicarijos pasizvalgyt, ten iki sienos
~30km. Jei nori, gali pavaziuoti iki Samnaun duty free zonos pigaus shnapso
uzsipirkti. Bus apie 40 km. Ten vaziuojant link Sveicarijos bus rodykles i
desine. Su kiekiais nepadidink, sveicarai muitinej mus stabde, klausinejo ka
vezam. Austrai, griztant, nestabde...

"> kaip tik tavo zinute skaitau sededmas fiss miestelyje, siaip al gali