Tema: Re: apranga slidinejimui
Autorius: dz
Data: 2010-01-19 12:09:58
nu vidinis, kad apspaustu bata, pas mane su guma ir sagom, kad lekiant
nepustu vejas tiesiai  i kalaske ar gero griuvimo atveju neprilystu sniego
iki siknos. Nu antras tai  virsutinis, slankiojantis, storas, siltas
sluoknis, jei butu tik tas vienas virsutinis ir uzverziamas tai atrodytum
kaip pajacas ir atsidesus ar atsitupus jis pasikeltu nuo bato...