Tema: Re: Portugalija
Autorius: 323
Data: 2010-01-11 11:27:26
skridom i Porto per Londona. Emem mashina ir varem pakrante iki Ispanijos.
9d. Kasdien vis kitam miestelyje sustodami nakvot...
Nakvyne susirast lengva. Is anksto rezervuoti nieko nereikia. Verta
pamatyti - visa pakrante, Porto vyno rusiai, Lisabonos akvariumas, centras
asmeniskai man didziausia ispudi paliko visi papludimiai tarp uolu ir vyno
degustacijos Porto rusiuose...