Tema: Re: Tenerife
Autorius: cakalis
Data: 2010-01-10 17:58:31
matai, tenerife padalinta ugnikalnio i 2 dalis:  viena visisikai neidomi,
bet su saule visalaik. Pilna turistu, viena snichel ir english breakfast,
ten mes praleidom gal 1 diena is 5, o ir fotkinti tai nera ko ten :(, o kita
dalis is kur ir yra visos nuotraukos, tai ten kur beveik visada lyja, nes
debesys uzkliuna uz ugnikalnio ir i pietine dali nenukeliauja.
Nuvaziavus ten butina valgyti bananus, nes bent jau man kanaru bananai
skaniausi :), o jei dar juos prie plantacijos kokioje parduotuveleje kaimo
nusiperki.... del gerimu, tai jie kazkoki roma su medumi turi kaip vietini
pasididziavima ir alus tipo neblogas (iki lt toli), o suvenyru , nepatarsiu,
as kazkaip niekad nieko neperku kas man nefunkcionalu.
cakalis
P.S. kainos tai kaip ir ispanijoje panasiai, gal kai kas truputi pigiau.