Tema: Re: Parkingas Berlyne
Autorius: toots
Data: 2010-01-08 14:19:35
http://www.airportparking-berlin.de/pages/airportparking.php?site=97&lang=1
turi uzsibookint is anksto, taip atvaziavaes neivaziuosi. Jeigu aikstele
uzdaryta skambini tel tada atvaziuoja. Iki oro uosto nuveza su busiku.
Grizes vel skambini atvaziuoja, nuveza iki aiksteles ir isleidzia. Mes
atskridom apie 00:30 nakti, galvojom niekas neatsilieps, bet buvo budintis
vairuotojas. Minusas - nekalba angliskai ir neima korteliu, reikia turet
grynais. Moki paliekant masina.