Tema: Re: Kopenhaga
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-01-06 12:43:47
Isigyk CPH 72h arba 24h (ziurek pagal poreiki) turisto kortele. Vienareiksmiskai apsimokes. Bus nemokamas visu rusiu viesasis transportas, plius su didelem nuolaidom arba nemokami iejimai i lankytinus objektus. Kartu su kortele gausi knygute apie nuolaidas su ta kortele. Objektu bus tiek, kad per savaitgali tikrai nieko nespesi aplankyt :)
http://www.visitcopenhagen.com/press/latest_news/copenhagen_card_2009
O ka aplankyt, tai sunku pasakyt. nelebai tinkamu sezonu vaziuoji, kad blaskytis atviram ore.. Tarkim vertetu kanalu tura (su ilgomis valtimi po kopenhaga) padaryt, bet jei oras prastas, tai nebus smagu. Tivolis velgi tokiu sezonu nezinau ar bus grazus. I pilis ko gero nevaziuosi? Viena yra gana netoli Kopenhagos. Gal 30km, bet ten vel grozis yra parkas esantis prie pilies, o tokiu sezonu tai nebent i vidu uzeit (nebuvau, nezinau kas viduje).