Tema: Re: Slidinejimas Latvijoje
Autorius: tomuco
Data: 2010-01-05 10:37:13
na minčių palėkti į kokią kitą trasą yra. Tik vat reikls tas, kad vežames ir
vieerių metų mažylę. Tai pusė dienos žmona su sūnum lakios trasom, kitą
laiką ašai. Tai kaip ir neturėtų lbai pabosti tos trasos. O iš kitos pusės,
juk galima kokią vieną dieną kur į šoną ir nulėkti.
Tiesa, o kaip su įrangos nuoma? ar geriau pasiiekšoti Vilniuje ir veštis
tenais ar vietoj jamti. mane gąsdina tai, kad daug kas mini ilgas eiles.
Beje, kur Vilniuje būtų galima nebrungiai išsinuomoti įranga.
http://www.robinzonada.lt puslapis kuriamas, negaliu pažiūrėti ką jie siūlo
r užu kiek :)

--
tomuco