Tema: Re: Slidinejimas-latvija savaitgaliui, kur?
Autorius: Tamuto
Data: 2010-01-03 16:31:36
Buvau naujiems metams i Ryga nuvaziaves ir pirmas dvi dienas paslidinet
neblogai butu.
Sausio 1 buvo nuvaziave i Riesutkalns. Trasu keletas, skirtingo lygio. Man
ten 2-3 val per akis. Zmoniu buvpo labai dau (pilnos aiskteles parkavimosi
ir eiles prie irangos nuomos 1-2 val.). Prie keltuvu zmoniu vidury dienos
(3-4 val) kaip kur bet max iki 5 minuciu laukti reikejo. Vaziuociau antra
karta, bet pasistengciau tureti savo iranga - tuomet jokiu problemu.
Sausio 2 diena buvom pries traukiant namo
http://www.slalom.lv/index.php?idp=41 Trasa viena, taciau ilgesne, platesne.
Na man asmeniskai patiko. Tik kad toliau gerokai, bet norejosi pabandyti.
Minusas: pakankamai brangi irangos nuoma ir pagrindinis minusas, kad galima
atsiskaityti tik grynais latais. Kita kart sakem vaziuosim pasiziuret i
Reina trase ir dar kur nors.
Gyvenau rygoj, http://www.dodohotel.lv/en/index.html 29€ dvivietis kambarys.
Naujai irengtas, tvarkingas viesbutukas. Iki riesktu kalns apie 30-35 km nuo
sio viesbucio jei gerai pamenu gavosi.

Jei dar kas domina - gali atsakyti.

__
Tamuto