Tema: Re: Q: Kelione i Tailanda su vaikais
Autorius: padugne
Data: 2010-01-07 22:15:11
On Thu, 07 Jan 2010 00:27:22 +0000, Karolis K. wrote:

> tai, kad jų maistas yra gan aštrus, tai nebent reikia prašyti "Mai Pet"
> (tajų kalba "neaštriai", ką jie mielai padaro ir dar kai patiekia
> paklausti "Pet mai?" [ar aštru?]) arba valgyti kiniškus patiekalus,
> kurie šiaip nelabai aštrūs.

Cia kaip ir su taju maistu galima labai issidurt :) Turbut astriausia ka
esu gyvenime valges buvo pas kinieti. Ne tai kad labai astru, bet
brutualiai astru. Kinija seip labai didele, gerokai skirtinga ir jos
virtuve.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?