Tema: Re: Del keliones i Londona
Autorius: Stork
Data: 2009-12-16 10:57:10
Nereikia lia lia...

Kiek galima vežtis alkoholio, cigarečių?
Keliaujant Europos Sąjungoje perkamų ar išvežamų daiktų kiekiai neribojami,
jei tie daiktai skiriami asmeniniam naudojimui. Kiekviena šalis gali
nustatyti skirtingus asmeniniam vartojimui skirtų tabako ir alkoholinių
gėrimų kiekius. Vežantis daugiau gali tekti pasirūpinti dokumentais,
įrodančiais, kad jūsų prekės skirtos asmeniniam vartojimui. Dėmesio: Airija,
Vokietija ir Jungtinė Karalystė 2004 m. į Europos Sąjungą įstojusioms šalims
yra nustačiusios cigarečių ir kai kurių kitų tabako produktų apribojimus.
Vykstant į minėtas šalis iš Lietuvos asmeniniam vartojimui leidžiama
įsivežti 200 cigarečių. Šis apribojimas bus taikomas iki 2009 metų pabaigos.
Alkoholiniai gėrimai registruotame bagaže gali būti vežami ne didesnėse nei
5 l lengvai identifikuojamose gamyklinėse talpose.
Dėl išsamesnės informacijos apie alkoholio bei tabako gaminių gabenimą
kreipkitės į Kauno oro uosto muitinės pareigūnus tel.: +370 37 399 151 arba
+370 37 399 168.