Tema: Re: Gruzija
Autorius: foxaz
Data: 2009-02-09 16:29:03
Kaip ir sakiau man labai patiko Kazbegis, tiksliau kalnai, tarpekliai,
gruzinu karo kelias. Taip pat smarkiai rekomenduoju David Garegi ant sienos
su Azerbaidzanu pusdykumej kalnuose buves vienuolynas tiksliau vienuolynas
ir dabar yra, bet ten paciam kalne celiu prikalta vienuoliu buvo, kol ateje
muslimai per nakt 10000 ju nuskerde. Ten ramiai vaikstant po kalna geras
pusdienis praeina jei ne daugiau. Na tada labai patiko Kachetija, Alzani
slenis, vynu padegustavom (rekomenduoju isigyt kindzmarauli gamykloj ju
konjako exclusivines serijos 15*, kaina salyginai juokinga) ir zmones ten
sako patys draugiskiausi (neisivaizduoju kaip tai as isvis nedraugisko
gruzino :) ) Gruzijoj vienu zodziu priespriesa svanetam. Buvom taip pat ir
prie juros Batumi ir Sarpi (siena su Turkija), bet kazko tai ipatingo ten
man neuzkliuvo ir maistas daug prastesnis nei visoj likusioj Gruzijoj. Mes
gaila nebespejom Borzhomio aplankyt ten kalnuose pahaikint galima ir
girdejau, kad grazu.

Jei domina galeciau duot kontaktus vieno zmogaus is Kazbegi, jis apgyvendina
savo namuose ir taip pat ekskursijas po kalnus daro, jo zmona fantastisko
skonio maista namuose gamina! :) Joks restoranas neprilygo jos maistui :)