Tema: Re: Kelione i Italija
Autorius: nuno
Data: 2009-02-06 08:07:12
Ryga - Milanas su Ryanair pirmyn atgal paieskojes i 300Lt tilptum. Toliau
gali ieskoti kokiu nors studentisku traukiniu bilietu. Kainos cia:
http://www.trenitalia.it/en/index.html
I kai kuriuos miestus galima su tuo paciu Ryanairu perskristi - sakykim i
Roma is Milano skrenda 4x per diena ir gerai patykojus kaina buna ~ 1 eura
uz bilietus + mokesciai. Bet labai taupant reiketu atsiminti, kad traukiniu
stotis paprastai buna paciam mieste, o is kiekvieno oro uosto dar teks su
kazkuo vaziuoti ir moketi papildomai.