Tema: Re: avialinijos ÄÆ KanadÄ…
Autorius: meska
Data: 2009-02-05 21:29:45
Mane domina analogiškas skrydis tik kad Liepos mėnesį :)

O tada ir prasideda smagumynai. Iš rygos pigiausias gaunas ~3100 i
montrealį, iš varšuvos ~2800 į otawa. Vieninitelis pigesnis kurį buvau
radęs, tai buvo iš Londono ~1700 LT (svaro kursas buvo 3.7).

Šiaip perverčiau ganėtinai daug avialinijų, bet liepos mėnesiui nelabai kas
gero gaunasi (net su šituo NWA kur dabar iš rygos kainuoja 1746 gaunasi
~3200 iš Amsterdamo :) ). Norėtusi sutilpti į kokius 2200. Gal kas dar kokių
idėjų turit ?