Tema: Re: druskininkai, birstonas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-03 22:07:04
Savo pasiulyciau, bet nekenciu reklamos newsuose :)))

    Gali cia ziureti - http://info.druskininkai.lt/prs/?f.x;p.100;
    Gali pasiskambinti druskininku turizmo informacijos biura, jie ten kruva
butu turi. 831360800 arba 831352984
    Paguglink - Ciurlionio ir Gardino Gatviu sankryzoje yra agentura, kuri
surenka duomenys apie nuomojamus butus. Nepamenu pavadinimo, dirikas lygtai
Tadas vardu.
    Poros ciociu Egles rajone telefonus gal ir ash rasciau, bet gal jau
geriau tu pats issirink.

    Pasirinkti tikrai yra ish ko - svarbiausia nepasidurt.