Tema: Re: kelione i alpes
Autorius: skaitytojas
Data: 2009-01-30 15:59:53
Papasakok apie akinius. Siais metais planuoju isigyt, taciau nenutuokiu
kokiu reikia, ar saulei, ar rukui ar dar kam nors? Iki sio slidinejau
Slovakijoje, tai absoliuciai nebuvo poreikio akiniams. Siemet vaziuosim i
Alpes, tai pagalvojau gal verta isigyt. Pats nesioju akinius su diptrijomis,
tai nuo spiginimo jie saugojo ir be specialiu akiniu.