Tema: Re: Bilietai lektuvu i USA
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-10-24 02:07:44
Gali dalimis, pvz. koks dohop.com pateikia įvairius variantus.  Bet jei
netyčia nespėsi dėl lėktuvo vėlavimo ar eilės prie pareigūnų, tai bus
tavo problema pirktis bilietą tos dienos kaina ar važiuoti amtrak jei
jau būsi JAV ir labai norėsi taupyti.

aerlingus.com/jetblue dabar pardavinėja patys į visus JAV miestus, per
agentūras jų bilietai brangesni.

čekų avialinijos/Delta irgi truputį pigiau IMHO per čekų avialinijų
tinklalapį.

Nžn. koks ten kaimas, gal dar yra prasmės paieškoti, kas iš Europos
tiesiai į tą kaimą skraido, kad nereiktų trintis ir laukti eilėse kažkur
Čikagoj-Atlantoj-NYC.

Tie visi lietuviški tarpininkai, bent jau man susidarė toks įspūdis, kad
savo šiek tiek užsimeta, o mainais už tai gauni tik labiau bugovą sąsają.