Tema: Re: Yucatan. Kelioniu gidas?
Autorius: cakalis
Data: 2009-10-23 17:26:01
as skiepijuosi bendrais dabar a+b nuo a visam gyvenimui nuo b 15 metu, siaip
de visa ko, nes keliauju nemazai.
Kai vaziavau ten nesiskiepijau nes kelione is dangaus nukrito :)
cakalis
P.S. tuo paciu skiepijuosi nuo geltono drugio ir dar keli rekomenduotini
skiepai. kai kurie is ju tik 3 metam. tiesiog planuose daug kelioniu
nusimato ir ne po 5zv. viesbucius :).